Δευτέρα, Απριλίου 27, 2009

formulate calculate deeply annihilate

Δεν είμαι ο δομημένος άνθρωπος που ήρθε για να κατοικήσει σε ένα σύμπαν θυμώδους δομής. 


Όχι αυτός που τις ριπές των ενεργειακών στροβιλισμών που χώρα λαμβάνουν στο κεφάλι σου θα αναπαράγει.


Δεν είμαι αυτός που θα πασχίσει την τάξη στα άτεχνα συστήματα να αποκαταστήσει. Την τάξη θα επιφέρει εκείνος που τα στοιχεία πληροφορίων θα χρησιμοποιήσει. Αρνούμαι έστω να τα αναζητήσω. Είμαι απλώς ο αμετάπειστος πλοηγός της προσωπικής μου αταλάντευτης διαδρομής στο χάος των κοινωνίων. 


Ούτε εκείνος που θα χαρίσει την επιβεβαίωση σε ψυχές σαλταρισμένες που έχουν ατυχώς εγκλωβιστεί σε καθεστώτα δεδηλωμένης ανασφάλειας.



Είμαι διαχειριστής ανήλιαγων μυαλών της αμαρτίας και ο διακορευτής ανήθικης λιακάδας.

Είσαι ένα στοιχείο διαφ θ οράς πεπερασμένο περιστοιχισμένο από παρόμοια στοιχεία μεταβλητής συμπεριφοράς εγγενώς εξαρτούμενη από γειτνιάζουσες συμπεριφορές. Το όλο πλέγμα των στοιχείων αλλάζει καταστάσεις κινούμενο διακριτά στον χρόνο. Και οι συμπεριφορές αέναα εγκλωβίζονται στα μαθηματικά κελιά. Μόνον ένας πεπερασμένος αριθμός κελιών σπάει τα δεσμά της ομοιογένειας καταστρατηγώντας τους κανόνες. Infinity lies in my circle


Είσαι ένα βασανιστικά ακαθόριστο πλέγμα αδιασταύρωτων πληροφοριών πηγών συγκεγχυμένων. Είμαι  αγώνας αποπομπής αναμνήσεων που είναι προγραμματισμένες να ορθώσουν ένα σωρό πικρίας-και συ το ακροτελεύτιο δάκρυ που θα σκορπίσει τη σωρό σου.




Ετικέτες